Czym jest chatbot oparty na sztucznej inteligencji (AI)?
Chatbot AI to ręcznie zaprogramowane oprogramowanie, które potrafi naśladować dyskusję użytkownika w języku naturalnym za pośrednictwem aplikacji do obsługi wiadomości. Poprawia on wskaźnik odpowiedzi konsumentów, sprawiając, że Twoja strona internetowa jest otwarta 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu.
Dlaczego każdy potrzebuje używać AI chatbota?
Poniżej przedstawiamy kilka najważniejszych korzyści wynikających z zastosowania chatbota AI:
- Oszczędza czas i pieniądze, jednocześnie poprawiając zadowolenie klientów.
- Program ten może zapewnić komunikację zbliżoną do ludzkiej.
- Pomaga to w poprawie satysfakcji klienta. Ponadto, dostosowanie do potrzeb klienta jest możliwe bez pisania kodu.
Chatboty oparte na sztucznej inteligencji różnią się od zwykłych chatbotów. Mogą one "uczyć się" o użytkownikach poprzez śledzenie wzorców danych. Te chatboty mogą następnie umieścić wzór do porównywalnych sytuacji lub nieco innych zapytań bez bycia zaprogramowanym. Ta zdolność pozwala im wykonywać działania, rozwiązywać problemy i obsługiwać informacje bez udziału człowieka.
AI chatboty są nadchodzącą przyszłością marketingu internetowego, a wiele firm będzie ich używać w swoich kampaniach inbound marketingowych. Firmy deweloperskie Python robią najlepszy użytek z języka Python, aby stworzyć AI chatboty. Oto dziesięć najlepszych platform AI chatbot do konwersji w Indiach na rok 2021.
Przyjrzyjmy się najlepszym chatbotom z obsługą AI, które mają na celu zwiększenie konwersji w 2021 roku.
1. Lobster
Lobster to platforma AI opracowana przez Ebi.ai, która oferuje firmom możliwość zdobycia klientów na całe życie. Sieć, która jest agnostykiem technologicznym, promuje technologie przetwarzania języka naturalnego i uczenia maszynowego od wiodących innowatorów na całym świecie.
Conversational AI, według Lobster, ma kluczowe znaczenie w tworzeniu niezapomnianych interakcji w dzisiejszych czasach. Lobster zapewnia stale rozwijającego się asystenta dla współczesnych firm, wybierając najlepsze dostępne usługi chmurowe i AI oraz integrując je z modelami AI na zamówienie.
Twój asystent może być wielojęzyczny i wielokanałowy, a także stabilny i możliwy do skontrolowania. Możesz również zaprogramować swojego bota Lobster tak, aby wiedział, kiedy przekazać rozmowę do ludzkiego agenta. EBI to skrót od Electronic Business Intelligence. Strategia prawidłowego skalowania inicjatyw AI polega na rozpoczęciu od małej skali, szybkim uczeniu się, a następnie inwestowaniu. Na życzenie organizują wirtualne warsztaty AI i bezpłatne demonstracje na temat tego, jak radzić sobie z wymaganiami dla każdego przypadku użycia w firmie.
2. Xenioo
Platforma chatbotowa Xenioo pomaga firmom zautomatyzować kontakty z klientami i klientami na różnych platformach głosowych i tekstowych. Firmy mogą szybko i łatwo tworzyć chatboty spełniające ich specyficzne wymagania, dzięki zaawansowanemu edytorowi przepływu z przejrzystym interfejsem użytkownika.
Użytkownik może wybrać, które akcje i działania aktywować, przeciągając i upuszczając komponenty do interfejsu konwersacyjnego. Dodatkowo, system Multichannel Conversational AI posiada funkcję podglądu, która umożliwia sprawdzenie, jak dobrze będzie działać Twoja usługa i wprowadzenie modyfikacji przed rozpoczęciem rozmów z klientem.
Następnie, gdy jesteś gotowy, aby rozpocząć pracę, Xenioo ułatwia konfigurację kanałów, uruchomienie bota i budowanie głębszych relacji z klientami.
3. Chatfuel
Chatfuel to fantastyczna, bardzo łatwa w użyciu platforma do tworzenia botów na Facebooku bez kodowania. Miejsce, założone w 2015 roku, zapewnia różne narzędzia do edycji, dzięki którym możesz dostosować swoje chatboty i zbudować reguły konwersacyjne na pulpicie nawigacyjnym.
Bot wykorzystuje przetwarzanie języka naturalnego (NLP) do interpretowania i rozpoznawania fraz i reagowania na użytkowników za pomocą zaprogramowanych odpowiedzi. Chatbot może być wykorzystywany jako przedstawiciel obsługi klienta, asystent wydarzenia, spersonalizowany awatar lub menedżer wydarzenia.
Kiedy ktoś jest w konwersacji z chatbotem, dodaje go do Twojej bazy danych w celu budowania przyszłych połączeń. Platforma analityczna Chatfuel dostarcza informacji na temat konwersacji.
Dodatkowo, system analityczny Chatfuela dostarcza informacji na temat wydajności bota. Adidas, TechCrunch, Lego, i T-Mobile są wśród klientów, dla których wyprodukował chatboty Facebook Messenger. Niektóre części Chatfuel są bezpłatne, ale Plan Premium, który zawiera nieograniczone boty i do 30.000 użytkowników, zaczyna się od 300 dolarów miesięcznie
4. MobileMonkey
Chociaż MobileMonkey jest agencją mobilną z pełnym zakresem usług, konkuruje z Chatfuel i Botsify w zakresie chatbotów, obsługując klientów nietechnicznych. MobileMonkey jest łatwy w użyciu dla początkujących, a także posiada zaawansowane funkcje, które można wykorzystać do budowania złożonych działań.
Może, na przykład, zapisać odpowiedź użytkownika na zapytanie w zmiennej, którą można następnie wykorzystać w odpowiedziach bota. Ponadto, możesz używać MobileMonkey do tworzenia chatbotów Facebook Messenger i korzystać z narzędzi generowania leadów, takich jak chat blasts lub broadcast messages (wiadomości wysyłane do dużej liczby osób, czy to wszystkich użytkowników, czy wybranej sekcji), drip campaigns i budowania listy, aby poprawić działania marketingowe Twojej firmy.
Usługa ta jest bezpłatna w użyciu dla nieograniczonej liczby kontaktów, ale ma ograniczone możliwości. Jego Premier Plan kosztuje 149 dolarów miesięcznie i pochodzi z pulpitu agencji, nieograniczone boty na żywo, i stron na Facebooku, jak również limit 5.000 połączeń. Ma również doskonały $ 49 / miesiąc plan, który zawiera większość funkcji Premier Plan, ale nie Premier Support.
5. ItsAlive
Ten francuski startup urósł do jednego z najlepszych Facebook Messenger AI chatboty. Rozpoznawanie słów kluczowych w Facebook Messengerze pomaga firmom skrócić czas odpowiedzi na często zadawane pytania, odpowiadając na nie bezpośrednio przez chatboty.
W razie potrzeby można przenieść rozmowę do osoby, podobnie jak większość chatbotów AI, wartych swojej soli. ItsAlive jest nieco bardziej zorientowany na technologię niż konkurenci tacy jak MobileMonkey i Chatfuel, ale dokłada wszelkich starań, aby zapewnić, że osoby nietechniczne mogą go również używać. Jej boty wykorzystują terminy, których nauczyły się od użytkowników, aby odpowiadać na zapytania w przyszłości.
Program Coca-Cola i Johnson & Johnson to dwaj najwięksi klienci firmy. Możesz wysłać 1000 SMS-ów miesięcznie za darmo. Pro Plan wynosi 99 dolarów miesięcznie i zawiera pełną analitykę, KPI, tworzenie leadów i wsparcie Intercom.
6. Bold360
Bold360 wykorzystuje AI, aby pomóc agentom być bardziej skuteczne i mieć płynne transfery z botów do agentów jako branży najbardziej ściśle zintegrowany agent i rozwiązanie bot. Bold360 wyróżnia się tym, że opatentował swoją własną technologię przetwarzania języka naturalnego, aby pomóc marketerom w rozwoju chatbotów, które mogą uchwycić intencje konsumentów bez potrzeby używania słów kluczowych.
Jego konwersacyjne AI może rozszyfrować skomplikowany język, przywołać kontekst rozmowy i naturalnie odpowiadać klientom. Klienci mogą nawet dokonywać zakupów za pośrednictwem chatbota. Można również nadać chatbotowi osobowość i używać go na wielu różnych platformach czatowych. Wśród klientów Bold360 są takie firmy jak Intuit, Edible Arrangements i Vodafone.
7. ManyChat
ManyChat to fantastyczne narzędzie do budowania botów Facebook Messenger dla marketingu, sprzedaży i obsługi klienta oraz zwiększania ROI i dochodów. Platforma obsługuje ponad 1 miliard miesięcznych rozmów business-to-customer i jest używana przez ponad 400,000 przedsiębiorstw na całym świecie. Nawet początkujący mogą stworzyć bota Facebook Messenger za pomocą intuicyjnego kreatora botów metodą "przeciągnij i upuść".
Zawiera on również zasoby, które pomogą Ci rozwinąć Twoją publiczność Messengera. Możesz dostarczyć jedną wiadomość do wszystkich swoich subskrybentów z nim. Komunikaty nie są wysyłane na podstawie algorytmu, lecz do Twoich subskrybentów, którzy wyrazili zgodę na otrzymywanie Twoich wiadomości po dołączeniu do grupy.
Możesz również zautomatyzować swój marketing w Messengerze, używając RSS, Facebooka, Twittera i YouTube do wysyłania wiadomości.
8. Live Chat
Live Chat to jedyna w swoim rodzaju platforma AI chatbot, która sprawia, że pozyskiwanie leadów i dokonywanie zakupów jest proste. Wszystkie rozmowy, które miały miejsce na stronach danej witryny są przechowywane w panelu sterowania. W rezultacie możesz śledzić użytkowników w czasie rzeczywistym, rozpoczynać czaty na żywo, a nawet przechodzić między wymianami.
Funkcje dostosowywania, analizy i administracji są bardzo dobre w Live Chat. Ta aplikacja jest bardzo odpowiednia dla firm lub stron internetowych z dużą liczbą odwiedzających. Jest to również preferowane przez strony internetowe zdolne do segmentacji i obsługi dużych ilości danych. Dostosowywanie, analiza i funkcje administracyjne są niektóre istotne cechy Live Chat.
9. Zendesk
Zendesk jest dobrze znaną platformą AI chatbot dla firm. Jest to jeden z najbardziej przystępnych programów chatbotowych do skonfigurowania i działa ze wszystkimi rodzajami mediów: głosem, czatem i mediami społecznościowymi.
Zaawansowane programy dostosowywania, śledzenie sprzedaży/konwersji i monitorowanie w czasie rzeczywistym to tylko niektóre z funkcji Zendesk.
Pozwala na śledzenie wszystkich informacji związanych z czatem na jednym ekranie, z możliwością ustawiania celów i różnych działań następczych. Jest to jeden z najbardziej niesamowitych rozwiązań czatu na żywo dla różnych przedsiębiorstw, dużych i małych. Jest to fantastyczne dopasowanie dla 24/7 portali usług online, które wymagają obszernej bazy wiedzy i często zadawane pytania.
10. Jivochat
Jivochat to platforma czatu na żywo, która pozwala zarządzać i łączyć się z konsumentami w czasie rzeczywistym za pomocą kilku kanałów komunikacyjnych, takich jak Twoja strona internetowa, Telegram, Facebook Messenger i Viber. Technologia ta umożliwia odpowiedź na czat w około 15 sekund, co pozwala na zapewnienie doskonałej obsługi klienta.
Jivo Chat to nieinwazyjna usługa czatu, która wysyła spersonalizowane wiadomości do odwiedzających. Jeśli potencjalny klient zdecyduje się zainicjować kontakt, Ty lub Twoi przedstawiciele otrzymają natychmiastowe powiadomienie na swój telefon lub komputer, aby odpowiedzieć na to zapytanie. Jest prosty w użyciu i bezproblemowo łączy się z regularnymi rutynami.
Można go również wdrożyć na nieograniczonej liczbie stron internetowych bez dodatkowych opłat. Zaleca się, aby organizacje wymagają taniego i prostego rozwiązania czatu online, aby poprawić doświadczenie klienta z interakcji w czasie rzeczywistym.
Wniosek
Chatboty są katalizatorami dla Twojej strony internetowej. Działają one jako agenci i pomagają budować bezproblemowe połączenia z potencjalnymi klientami. Komunikacja staje się bardzo łatwa, gdy chatboty są wyposażone w AI i mogą odpowiadać na pytania zadawane przez klientów.
Pielęgnowanie leadów jest istotnym zadaniem dla każdej strony internetowej, a chatboty pomagają w utrzymaniu aktualnych leadów. Chatboty odgrywają istotną rolę w procesie konwersji leadów. Narzędzia takie jak Lobster i Zendesk są wysoko oceniane, ponieważ są one dostosowane do potrzeb klienta.
Narzędzia te zostały zbudowane z myślą o ludzkich cechach agenta sprzedaży. Ułatwiają one zarządzanie relacjami i utrzymywanie ich przez długi okres czasu poprzez mikromanagement innych zadań. Chatboty są doskonałym dodatkiem do każdej strony internetowej, szczególnie w dobie pandemii.
Autor Bio
Harikrishna Kundariya, marketer, deweloper, IoT, ChatBot & Blockchain savvy, projektant, współzałożyciel, dyrektor eSparkBiz Technologies. Jego ponad 8-letnie doświadczenie pozwala mu dostarczać cyfrowe rozwiązania dla nowych start-upów w oparciu o IoT i ChatBot.